Office Assistant part-time (príležitosť pre vysokoškolských študentov/tky)
Zurich Insurance Company Ltd
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Láka Ťa pracovať na rozmanitých úlohách, ktoré pomáhajú chodu organizácie, spríjemňujú pracovné prostredie a každodennú pohodu Tvojich kolegov? Chceš byť súčasťou poprednej medzinárodnej spoločnosti, v ktorej sa môžeš organizačne realizovať, vzdelávať sa a kariérne rásť? Ak si osoba, ktorá k tomu všetkému ešte aj rada komunikuje (aj v angličtine), tak toto je pozícia práve pre Teba!
Čo Ťa na tejto pozícii čaká?
Staneš sa súčasťou nášho 3-členného “operations” tímu v Zurich Insurance Bratislava a Tvojou úlohou bude:
- komunikácia so zamestnancami, návštevami, prijímanie externých hovorov,
- komunikácia so zástupcami budovy a dodávateľmi,
- administratívne úlohy spojené s registráciou faktúr a spravovaním interných systémov a databáz,
- organizačná podpora pri nástupe nových zamestnancov,
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie a poskytovanie podpory kolegom,
- pomoc pri organizovaní firemných podujatí pre zamestnancov vrátane športových aktivít, aktivít na pomoc komunitám, “well-being” aktivít, letnej párty a mnoho ďalšieho.
Aj tieto aktivity ti pomôžu zistiť, kam sa raz posunúť ďalej.
Čo sa môže stážista naučiť?
Ako stážista na pozícii OFFICE ASSISTANT sa naučíš efektívne komunikovať s kolegami a partnermi, čo ti pomôže zlepšiť jazykové schopnosti a sebavedomie. Získaš praktické skúsenosti s administratívnymi úlohami, ako je správa faktúr a organizácia podujatí. Zdokonalíš sa v práci s programami MS Word, Excel a Outlook. Rozvinieš svoju zodpovednosť a schopnosť pracovať v tíme, čo ťa pripraví na rôzne pracovné výzvy. Táto pozícia ti ponúka skvelé príležitosti na osobný a kariérny rast v medzinárodnej spoločnosti.
Iné benefity
Okrem základnej mzdy a skúseností Ti ponúkame flexibilný pracovný čas prispôsobený Tvojmu rozvrhu v hodinách od 8:00 do 17:00 a možnosť zúčastňovať sa na našich vzdelávacích školeniach a tréningoch.
Požiadavky na kandidátov
Ostatné požiadavky
Hľadáme niekoho, kto je priateľský, rád komunikuje, vie sa dobre zorganizovať a je zodpovedný. Okrem toho rozhodne očakávame chuť pracovať a učiť sa nové veci, že ťa bude baviť Tvoja práca a že Ťa to bude baviť s nami. :)
Si práve Ty naša nová posila? Ak si sa našiel/la v tomto popise, tak neváhaj zareagovať čím skôr a poslať svoj životopis. Budeme sa tešiť na stretnutie!
Informácie o výberovom procese
Ak si vhodným uchádzačom, čaká Ťa telefonát s našou recruiter-kou a následne pohovor s Office management tímom, kde Ti podrobnejšie predstavíme pozíciu a porozprávame sa o Tvojich skúsenostiach a budúcich zodpovednostiach.
Profil spoločnosti
Zurich is a leading multi-line insurer serving people and businesses in more than 200 countries and territories and has about 60,000 employees. Founded more than 150 years ago, Zurich is transforming insurance.
Zurich Slovakia - a Competence Center with offices based in Bratislava and Kosice - provides highly specialized services for Zurich’s headquarters in Switzerland and all Zurich business units around the globe. Our services focus on all types of actuarial services – Life and Non-life, pricing and reserving, data science and data engineering, risk management, business intelligence, information technology, software asset management, as well as insurance network management and technical accounting. Our Competence Center employs around 400 staff from more than 20 different countries.
At Zurich Insurance, we recognize the importance of fostering an open-minded, safe and inclusive environment for everyone. We stand with diversity and respect different backgrounds and lifestyles. That's why we've implemented numerous initiatives to ensure our employees feel comfortable, accepted and respected at all times.
Oblasť pôsobenia: Finančné a poisťovacie činnosti
Počet zamestnancov: 200-499
Kontaktné údaje
Zurich Insurance Company Ltd
Mytna 48
81105 Bratislava
https://slovakia.zurich.com/